Nederland Actueel
Automotive

Porsche op poleposition: Automerken en het seksleven van hun chauffeurs

Twee derde van de Porsche-rijders is gelukkig of zeer gelukkig met hun seksleven. Daarmee staan ze ver voorop in de “sexappeal-ranking” van automerken die de erotische gemeenschap JOYclub heeft samengesteld volgens een enquête onder 5.000 leden. Mannelijke en vrouwelijke Porsche-chauffeurs zijn niet alleen het meest seksueel tevreden, ze hebben ook de meeste seks in de auto. Ook eigenaars van Volvo en Mercedes komen aan hun trekken. Rijders van deze twee merken, die vroeger vooral stonden voor stevigheid en veiligheid, hebben meerdere keren per week seks, sommigen zelfs dagelijks. De eigenaars van Seat en Skoda zijn het meest ongelukkig met hun liefdesleven, hun behoeftes blijven vaak onvervuld.

Pk-fans seksueel op poleposition, Skoda-eigenaars rijden achteraan

Fascinatie, prestatie, performance – in het liefdesspel op vier wielen beloven vooral de paardenkrachtmonsters vervulling. Volvo, Mercedes en vooral Porsche zijn de winnaars van de ranking. Maar liefst 65,5 % van de Porsche-rijders verklaarde dat ze seksueel wensloos gelukkig zijn. Hoewel de Mercedes-fans iets minder tevreden zijn (54,8 %), hebben ze kwantitatief de meeste seks. Volvo lijkt het goede midden te zijn en overtuigt door evenwichtige bestuurders met regelmatige seks en tegelijkertijd een laag frustratiepercentage. Erotisch gezien achteraan rijden Seat en Skoda. Slechts 41,7 % en 45 % van hun eigenaars is tevreden met hun seksleven, meer dan één op de vijf omschrijft zichzelf zelfs als seksueel depressief. Een interessant speciaal geval is de Tesla-gemeenschap: Hun leden hebben relatief zelden seks, maar ervaren hun seksleven desondanks als positief. Dit kan te wijten zijn aan het feit dat ze volgens de enquête meer dan gemiddeld masturberen. Ook in deze categorie leidt weer een echte liefhebber- en plezierauto: 73,6 % van de Mini-bezitters slaat meerdere keren per week hand aan zichzelf – dat is de hoogste percentage onder de auto-eigenaars.

De kick op vier wielen prikkelt beide seksen

Ongeacht het merk is de auto een populaire plek voor tintelende avonturen. Uit het onderzoek blijkt geen verschil tussen de geslachten: Respectievelijk 85% van de zowel mannelijke als vrouwelijke geïnterviewden hebben hun auto`s al als liefdesnestje gebruikt. Daarbij is de achterbank de favoriet, op de voet gevolgd door het luchtige herdersuurtje op de motorkap en de voorstoelen. Het feit dat met name Mini-rijders de kofferbak het meest geschikt vinden voor seks is echter verbazingwekkend. Een idee voor de volgende marketingcampagne van het dit merk dat bij de BMW-group hoort?

 

Reageer op dit onderwerp

Heeft u dit ook al gelezen

Zelfrijdende shuttlebus rijdt voor het eerst op Brussels Airport

Redactie

Ruim 5,9 miljard euro wegenbelasting in 2019

Redactie

Hyundai en Zwitsers waterstofbedrijf H2 Energy bundelen krachten in joint venture.

Redactie

Voertuigdiefstal daalt, hybride voertuigen populair

Redactie

Suzuki breidt mobiliteitsservice tijdelijk uit

Redactie

Accijnsverhoging brandstof verdubbelt in 2019

Redactie